Vår/Sommar bra!



Ja! Tygskor. Det är nog bland det bästa och skönaste man kan ha på våren och sommare,
Funkar även bra till tidig höst!
Så fruktansvärt sköna att ha på sig och så passar dom till det mesta också!
Och så finns dom ju i så många underbara färger. Och dyra är dom inte heller så det går ju att köpa hur många som hellst!
Själv har jag ett par vita och jag älskar dom! Har dom i stort sätt hela tiden. Speciellt på jobbet eller om jag vet att jag ska gå mycket. Annars har jag klackar men alltid dessa med mig!

Just dom här färgerna hittar ni på Ellos.se och dom kostar bara otoliga 149:-   ;)
Köp vettja! Det är ju bara ett måste till allas fötter i sommar! (Fötterna behöver vila från klackar ibland)


Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0