Tisdag ;)

Hejsan alla söta,
Hur mår ni idag?
Själv så mår jag i alla fall super bra, Trotts mina skavsår på fötterna, efter mina klackskor,
Och varför går jag då runt med dom undrar ni?!
Jo för att jag är dum i huvet och vill visa att jag är lika trög som alla blondiner och pina mina fötter till döds i mina klackar bara för att dom är snygga!

NEJ så är det inte, Det är så här att jag har inte vart hemma sen i lördags och då tog inte jag med mig mina tygskor för jag hade så bråttom till bussen (Som vanligt) Så jag glömde dom, Och nu har jag inte vart hemma sen dess så jag får lov att pina mina fötter ett tag till i mina kära klackar,

På tal om mina kära klackar, Kom precis på att jag har MASSOR med skor uppe på Rickards vind som jag måste hämta ner och ta med mig hem,
Men det gör jag i morgon för nu orkar jag inte.. (LAT CASSI)
Nej men jag orkar verkligen inte släpa med tusentals påsar på bussen, Räcker dom dom klädpåsar som jag redan har.

Nu ska jag ta och pussa min pojkvän hejdå, För att sedan springa till bussen,
Men ni får ha det så bra så ses vi sen, Då kommer även dagen outfit och kanske även lite andra bilder som jag lovade er från i fredags ;)

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0