Student möte....:S

Jaha då var man hemma hos Rickard, Sitter o vet inte riktigt vad jag ska göra,
Måste snart börja fixa mig i alla fall för idag är det ju tisdag och jag ska med Rickard en sväng till Västerås ;)
Ska ta o fixa till löshåret också.. Men ska bara orka! "suck"
Har precis vart på ett tråkigt student möte som stod ivägen för mig ganska hårt idag.
Jag skulle egentligen vart i Ärla och jobbat nu men Kristin skicka sms igår och sa att jag måste komma på studentmötet! Så nu har jag förlorat ännu mer pengar! Så kan ju säga att jag är ganska arg eftersom det ändå inte vart så jätte mycket sagt på studentmötet och det var bara typ en halvtimme inte ens de?!

Aja.. jag kanske skriver mer sen när jag kommer hem från västerås..


Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0