sorry sötisar

Hejsan.
Förlåt men jag var lite stressad i morse så hann inte blogga,
Men nu är jag hemma och har lite tid över, :)
Idag har jag vart på praktiken. Dagen gick jätte fort och det var lika kul som vanligt ;)
Köpte nytt linne idag rosa/vit randigt. (kommer på bild i morgon)
Och så köpte jag  2 hårfärger och lösnaglar (A) hihi..
Va tvungen o köpa lösnaglar för har verkligen inga bra naglar just nu, Dom går sönder hela tiden.
Usch!

Just nu är jag i alla fall med Barbie. Vi har vart till Viptorp och pratat med min kompis mamma,
Sen hem till Barbies mormor och satt där o vänta men sen ringde Barbies mamma och sa att mormorn var borta någonstans långa åt helvete. Så vi åkte hem till mig istället och nu sitter vi här och ska snart färga mitt hår!
Ska köpa Barbies löshår (som är blont) så ska färga de i samma hårfäg som mitt. Kommer bli skitsnyggt.
Dock ganska slitet men det passar ju in i mitt slitna hår,
Och varför jag köper hennes är för att jag för tillfället inte har råd o köpa nytt...
Men ska göra det så fort jag har bra med pengar igen..

Nej nu ska vi färga håret på mig. Vi hörs senare,

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0