Söndag!

Hej sötisar,
Vart inge jobba idag, Fick ledigt för jag har lite saker o göra idag,
Ska bland annat åka ut till mamma och gå till mormor en stund så jag kan fixa alla saker och lägga ut lite annonser på mina häst saker, Skulle verkligen behöva få de sålt för nästa månad så kommer jag inte ha så mycket pengar! :(
Usch kommer kännas jätte konstigt att inte kunna köpa de jag vill.. Men jag överlever hoppas jag!
Och jag hoppas verkligen att Carina låter mig jobba mer i stallet i sommar om jag nu inte lyckas få något annat sommar jobb.
Känner mig jätte stressad för allt, Vet inte alls hur jag ska klara min ekonomi efter studenten.
Chansen att få jobb nu är ju typ lika med 0....
Men jag försöker tänka ljust och hoppas allt löser sig!
Har inte riktigt tänkt på vad som kommer hända efter studenten.
Alltså tänk så bra man haft det med skolan. Då har ens föräldrar hållt med mat o allt sånt,
Man har fått sina pengar hela tiden, Och nästan aldrig behövt bry sig om saker alls,
Men nu..Nu ska man ut i det verkliga livet och det kommer fan inte bli lätt.
Måste hitta jobb för o kunna få pengar så man kan leva, Och sen är det så svåra tider just nu också,
Så jobb är ju inte det lättaste o få. Men jag hoppas verkligen det ordnar sig för jag orkar inte falla tillbaka till all skit igen.
Då jag oroa mig för allt hela tiden var rädd för framtiden och hur mitt liv skulle bli! Nej jag tänker inte låta mig falla tillbaka dit jag ska vara stark, jag ska kämpa och jag ska lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0