Snart åker jag...

Halloj.
Tänkte jag skulle kasta in ett inlägg innan jag åker också,
Ska alldesles snart fixa till mig lite snabbt innan Ellen kommer,
Fick nyss sms av Frida och hon sa att allt var gjort på jobbet redan så är inte så mycket o göra för mig!
Skööönt. ;) Slapp torsdah med andra ord,
Ikväll blire för hoppningsvis grillning med Jollo o fler, Skoj skoj. Måste kolla om Pappa har något grillbart hemma bara. Och kanske något gott o dricka också.
Kameran följer självklart med om det blir något så ni får se hur kvällen blir,
Samma sak med Stocholms resan i morgon ;)

Här har ni 2 Cassibus drömmar ;)


NAMN: FIXED HALTER MAILLOT
Pris: 1298 kr


Cassibus komenterar: Jag brukar inte tycka om baddräkter men den här var grymt snygg,
Dock skulle jag inte vilja ha den på mig för nycket på stranden,
- ingen snygg bränna då inte ;)  Dyr var den dessutom så den förblir en dröm för min del,



NAMN: WATERFALL BIKINI BOTTOM
Pris: 139kr



Cassibus komenterar: Denna bikini var sjukt snygg, Enkel men ändå super snygg!
Betydligt mycket billigare än baddräkten var den ju också,
- Kanske köper ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0