Ny vecka,

Halloj alla sötnosar,
Nu är det ny vecka och en ny Cassi börjar komma fram igen!
Han äntligen kommit på vad det är som gör att jag är så sur och nere hela tiden.
Dels är det mycket oro över vad som kommer hända efter studenten.
Men så igår så började jag känna efter på djupet vad det var som saknades och sen så slog det mig!
Jag måste ha en HÄST! Började störrt grina när alla minnen från allt underbart kom tillbaka.
Trodde att det skulle vara skönt utan allt men nu står jag här med ingenting istället.
Jo min underbara pojkvän så klart.
Men jag är ändå glad för att allt hände eftersom annars hade jag aldrig fått jobb i Ärla, Jag hade inte praktiserat på Veromoda och jag hade inte vart tillsammans med Rickard,
Och med all säkerthet hade jag inte setat här och skrivit det här inlägget!
Men jag har bestämt mig för att jag ska försöka hitta jobb så jag har en hyffsad lön som jag klarar mig på,
Så att jag kan ge pappa 3000 - 4000 i månade ha häst och leva livet!

Nog om det! Den här veckan har jag lite på listan faktiskt.
Idag ska jag börja 12,00 på praktiken och sluta 19,00 (för att jag ska lära mig o stänga)
I morgon (tisdag) Ska jag jobba i Ärla 14,00 - 17,00 och sen bär det av till Västerås med Rickard.
Onsdag samma praktiktider som måndag. Sen får vi se vad som händer,
Torsdag. praktik sen jobba mellan 14,00 - 17,00 sen åker jag in till stan och solar hade jag tänkt,
Fredag, (Jag får pengar) Behöver jag säga mer?
Lördag.. skoj med Barbie och familjen,
Söndag, Sälja häst saker..

Så ..
Nu tänkte jag fixa mig lite snabbt innan jag ska gå till praktiken.
Men ni får ha det så bra så ses vi senare, (Pappa ville ha kameran så har ingen med mig) Därför kommer ingen dagens outfit.

Pusss / Cassibus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0