New Yorker ;)

Jaha då var man hemma från västerås, Jag och Rickard va på New Yorker och köpte t-shirt. skjorta och någe mer.
Och så jätte söta trosor till mig ;)
Dock vart jag lite besviken för Jimmy jobbade inte idag heller. (Han jobba inte sist jag var där med pappa)
Ville säga hej till honom men ne..så vart de inte.
Nu sitter vi i alla fall hemma hos Rickard och har precis ätit pizza,
Blir mycket skräpmat nu för tiden. Men så är det. Och det börjar märkas kan jag ju säga.
Såg att min lillasyster har börjat träna så ska börja träna med henne. (vad har man annars gym kort till? )

Nu ska jag kolla film o sen sova.
Men vi hörs i morgon

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0