Lördag..

God dag allesammans.
Kom precis hem från sméhallen.
Har vart där och sålt lite häst saker, Gick väl så där.
Men vi ska till stenkvista om några veckor så då hoppas jag det går bättre.

Just nu sitter jag hemma och äter en vanilj yogurt...
Tänkte hoppa in i duschen snart och fixa lite så jag kommer iväg.

Vart inge bada igår och inge sola heller, För solen hann försvinna lite när vi kom till badplatsen.
Men vi hade kul i alla fall. Hitta Emma och hennes kompisar där,
Sen kom de lite kaxiga små killar, Och jag satte självklart igång och börja diskutera med dom om allt möjligt.,
Mobba dom lite och fjanta mig lite.. Enbart för o jävlas. Tycker det är så kul o driva med folk,
Specielt yngre killar som tycker dom är skit coola. Mohaha jag är så elak...
Var en jätte rolig alkis/uteliggare där också. Och honom snacka jag också massa med..
Och självklart också dom andra. (efter ett tag)
Vi filmade och tog kort på honom.
Har inte hunnit lägga in de i kameran än. men det kommer senare eller i morgon.

Nu ska jag hoppa in i duchen...

Pusss/ Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0