Kan inte sova. :(

Försökte sova lite men det går inte så bra.
Funderar på om jag ska ta ett bad och sen försöka fixa mig lite och fota.
Efter som hela datorn hos mamma har pajat så har jag nästan inga bilder på mig själv kvar,
Så jag behöver fylla mina mappar med bilder känner jag!
Och det kan ju ta sin lilla tid eftersom jag aldrig blir nöjd med mina bilder, Då jag för det mesta blir riktigt ful på bild.
Och i verkligheten ser tusen gånger bättre ut.
Så som sagt tar det LÅNG tid innan jag är "nöjd" Och eftersom jag bara går hemma idag så kan de ju vara bra o passa på.
Får dock se om de blir några bra bilder eftersom jag inte mår så bra.

Här får ni en "gamal" bild så länge



Pusss / Cassibus*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är linnet ifrån? :o

2009-05-11 @ 17:34:26
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0