Jobba, jobba,

Huh... Nu har jag precis kommit hem till Rickard,
Har vart i Ärla och jobbat, Jobbigt, jobbigt! Fick stessat sönder mig och svettades som fan,
Så nu känner jag mig riktigt ÄCKLIG.. USCH.
Ska hem när som hellst och då blir det o lägga sig i badet,
Kommer ingen bild idag på dagens outfit men i morgon,

Och på tal om i morgon,
Då börjar jag 10,00 och sluatar 16,30.
Sen blire och shoppa lite (igen) och sen hem o fixa mig för att sedan (kl 21,00) vara på Nybron!

Fia ska du med eller?
Eller någon annan sötnos kanske?
Tror det kommer bli ganska kul, Men jag kommer inte palla att vara ute hela kvällen för jag ska upp och jobba på lördag morgon.. Huah vad jobbigt det är att jobba på lördagar och söndagar, Men jag måste verkligen ha varända lite krona jag kan få.
Och så är det väl med allt, Man måste jobba på hårt för o få ihop pengar och kanske komma någonstans här i livet?

Men nu ska jag dra. Kanske skriver mer sen.
Och så måste jag bara säga, Att jag kan inte sluta skratta åt hur ni läsare reagerade på mitt blondin inlägg..
Snacka om att ta illa upp..


Och var så goda, Här har ni en bild på MIG som också vart en dum blondin en gång i tiden..
Och jah kan säga att det var på både gott o ont!

Pusss / Cassibus*


Kommentarer
Postat av: Fia

Halloj, menar du mig fia eller din apa? :)

nej kanske inte men du jag tog inte så illa upp av ditt blondininlägg ;P vi får höras

2009-05-07 @ 19:22:27
URL: http://skinande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0