Jag vill bada!

Åh.. Varför finns det ingen som vill följa med mig o bada...
Dagens ungdommar vad är ni för mesar?!
Vill inte gå bada för att det är för "Kallt" Skit snack!
Okej det kanske är kallt men då får man tuffa till sig lit! Ta steget och HOPPA i vattnet.
Sen om man dör eller inte är ju en annan sak! Eller hur?
Det är ju kul i alla fall! Och om man inte alls vill bada så kan man ju ligga o sola?
Lite färg till sommaren skadar väl aldrig?
Eller ni kanske vill se ut som den där feta bleka tjejen jag såg på bussen i förrgår?!
Har inte berättat det men jag höll på o döö! Gick bakom en JÄTTE tjock tjej, (tyckte faktiskt synd om henne)
Hon hade byxorna halvvägs ner på rumpan och linnet/tröjan hade åkt upp en bit.
Först trodde jag att det bara var ett vitt linne hon hade på sig. Men när vi skulle gå på bussen så kom jag lite närmre och då såg jag det! Hon var blek! JÄTTE blek. Har aldrig ens sett en så blek människa förut. (Och hon var inte albino)
Jag som brukar klaga på att Rickard är så blek (för det är han) Men det här slog fan allt! USCH!
För guds skull människor SOLA! Och vill ni inte ligga på stranden för att ni skämms över era kroppar eller något så finns ju guds gåva! *host host host* SOLARIUM! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0