Jag säger då det!

Att ni ens tar illa upp betyder ju bara att ni har dåligt självförtroende och självkänsla.
Jag sa ju att jag inte mena alla utan dom där som verkligen går till överdrift.
Och Fia gumman. Du behöver verkligen inte ta illa upp för du är världens bästa blondin och det vet du!
Du är dig själv och överdriver nästan aldrig. Inte som jag uppfattar det i alla fall.
Och jag sa inte att det är något fel på färgen blond. Det är snyggt. (dock inte när det är vitt) Och då menar jag verkligen vitt. och det är de då inte många som har, Och nej jag hade verkligen inte kul som blondin just för att ingen kille tog mig på allvar, Och det är synd. Verkligen. För det är ju oftast inge fel på en bara för att man är blond,
Så ber er alla om ursäkt om jag var för elak i mitt inlägg. Men som sagt jag hatar inte alla.
Bara dom där bimbosarna som verkligen överdriver och tror dom är bäst i världen pga sin hårfärg..

Men jag måste säga att det va lite kul att ett sånt ilägg drog till sig så mycket uppmärksamhet.

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0