Hemma hos Mamma.

Hej igen,
Tog mig bara 40 minuter av min dyrbara tid att ta mig ut till min mamma i Gillberga.
Så jag kom precis innanför dörren.
Ska alldeles strax gå hem till min mormor som bor några meter bort och fixa lite med hästsakerna.
Det skulle komma 2 stycken från Julita eller vad det heter och köpa lite.
Så hoppas dom köper av mig för jag måste verkligen ha mer pengar.
Har bara några hundralappar kvar den här månaden,
Och känner jag mig själv rätt så kommer det inte gå många dagar innan mitt shopping behov kommer tillbaka!
Bara den här månaden så har jag köpt och fått en massa nya kläder,

Tänkte göra en liten lista på allt för o komma ihåg vad jag har köpt och fått.

Har fått,
Svart väska - Vero Moda
Svarta jolina byxor - Vero Moda
Brunt midje bällte -  Vero Moda
Svart smalt midje bällte - Vero Moda
Blåa Jeans leggins- Vero Moda
Millitärgrönt linne - Vero Moda
Rosa klänning - Nelly


Köpt.
Vit klänning - Vormoda
3 tubtopps klänningar/linnen - Vero Moda
Vit Lycky Luke linne - Vero Moda
Svart midje bällte - Vero Moda
Svart väska - MQ
Svart/vit blommig väska - Wedins
Stay up's - H&M
Klack skor - Din Sko
Diadem med rosett - Gina Tricot
Rosa linne med dragkedja - Vero Moda


O lite till..
Men de är en hel del i alla fall.
Och som ni ser så är det mesta från Vero Moda,
Och det är för jag tycker det är så snygga kläder där, Och så praktiserar jag där så då vill jag ha kläder där ifrån,
Ser ju jätte dumt ut om man kommer med kläder från andra butiker.

Nu ska jag springa ner till mormor,
Men kanske skriver ett inlägg hos henne lite senare, Annars kanske ikväll
 
Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

jahaaa okej :)

jo i sthlm finns det och i göteborg tror jag, sen har dom en väldigt bra i trollhättan också :)

2009-05-04 @ 21:39:30
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0