God natt :) <3

Hej sötnosar,
Nu ska jag och min älskling Rickard gå och göra oss klara för kvällen för att sedan mysa lite i soffan och kolla på film.
Mormor var här tidigare idag med pengar till mig och min klänning som nu är fixad och klar.
Mormor är ju sömerska så hon har sytt in den en halv centimeter på varje sida så nu sitter den mycket bättre,
Den är ju axelbandslös också så ska skaffa sånt där klister rämsa som man sätter på insidan så att den inte åker ner,
Det skulle ju inte va så bra eller hur?

Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer,
Ni får sova så gott och ha det så bra så hörs vi i morgon,
Måst bara säga att det ökat en del med läsare nu och det gör mig jätte glad.
Dock behöver ni som tycker illa om mig o min blogg inte komentera för jag tillåter ändå inte era komentarer,
Och så tar jag inte åt mig för den delen heller, Så.. Ja ett tips är ju att ni slutar kasta bort er dyrabara tid på mig,
För er egen skull lixom..

Men men, gör som ni vill.
Sov så gott nu mina sötnosar,
Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0