God morgon..

Nu var det onsdag och jag börjar kl 12,
Måste hinna till skolan innan och lämmna pengar för högtalarna som vi ska ha på flaket,
Ska få vara med och stänga idag också så jag kommer sluta runt halv 8 ikväll,
Så kommer nog inte hända så mycket idag!
Är lite osäker på om jag vill sova hemma idag eller om jag ska sova hos Rickard,
Tror jag sover hemma (men jag vill nog sova hos Rickard)

Just nu sitter jag här och dricker cola, Bra frukost va?!
Nej men ska äta snart ska bara orka resa mig upp o gå ut till köket,
Känner mig jätte seg just nu och är en riktigt "bitterfitta" så bråka inte med mig nu tack!
Haha..

Nej nu ska jag fixa mig och äta lite,
Så jag kan gå till praktiken och ha ett leende på läpparna :)

Vi hörs senare,
Ha en bra dag!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0