God morgon underbara Fredag..

God morgon alla sötnosar,
Nu sitter jag här och äter frkost. Vakna för en timme sen så jag har precis fixat klart mig,
Idag är det ju fredag och jag ska vara med Barbie,
Hon ska färga om sitt hår till brunt. Vilket jag tycker är jätte bra för hon kommer bli ännu snyggare i de!
sen ska vi sola lite och sen hem till henne eller hitta på något annat skoj.
Ska bli så kul o börja umgås med henne igen så ni anar inte,
det kommer före och efterbilder i eftermiddag/kväll på henne.
Så får ni se då,

Åh jag längtar till o få se dig som brunett igen gumman!
Du kommer bli SÅÅÅ snygg,
Och vi kommer vara strandens hetaste brunetter i sommar ;)

Haha.. Men här har ni dagens outfit,
bilden är inge bra men den får duga,

Har på min dom ljusblåa jeans leggins som jag köpte i onsdags och min vita tröja som jag köpte i onsdags och så ett rosa linne under de, allt är från Veromoda ;)


Kommentarer
Postat av: hannah

haha hannah=barbie mahaha.. längtar .. men vettefan om jag vil vara brunett :( <33

2009-05-15 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0