God morgon FREDAG :)

tjoho alla söta.
Sitter här och har nyss vaknat efter en underbar natts sömn,
Orkar inte fixa mig nu, är fortfarande jätte trött,
Så nu sitter jag och väntar på att bussen ska komma (vid 11) så jag kan åka ut till min mamma,
Som bor på landet. Hihi..
Så mys där. Ska gå o hälsa på min mormor också hade jag tänkt.
Och pussa massor på mina underbara syskon (på mammas sida) Marielle, Emilia, Angelina och Jordan :)
Fint väder är det idag också så jag ska nog passa på och sola lite när jag ändå är där ute,
Blir o sova där i natt för jag ska ju med mormor tidigt i morgon o sälja.
Usch vad jag kommer vara sliten då.
 Ni som kommer till sméhallen.. Få inte en chock.. För jag lär se förjävlig ut!

Men men, hörs senare sötisar,
Kanske kommer upp lite bilder sen.
(Om jag får låna Tommys kamera vill säga)



Angelina (Rosa) Emilia (Blått)
Men tills dess...
Pusss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0