Go kväll.

Go kväll alla sötnosar,
Hann inte skriva något tidigare idag.
Försökte sova ut lite igår efter nattens krogen runda.
Och sen har jag vart o jobbat hela dagen.
Men nu är jag hemma. Super skönt.
Badat och bara tagit de lugnt sen jag kom hem.
Måla naglarna lite också. Behövdes verkligen kan jag ju säga er.

I morgon blire o vara tillbaka på praktiken, SKÖNT. LÄNGTAR.
Helgerna börjar nästan kännas lite tråkiga, Har ju inget kul o göra.
Men på Veromoda finns det ju alltid något o göra och dessutom träffar man så sjukt mycket underbara människor.

Till er som inte sökt gymnasiet än och som älskar kläder och att träffa nya människor så kan jag rekomendera er att söka en handels inriktad linje.
Sjukt kul och vara i butik. Ni kommer inte ångra er!

Vart så glad när jag fick höra att min lilla syster kommit in på handel så ni anar inte.
Tror hon kommer passa jätte bra där och trivas där,

Men nu ska jag ta o mysa o kolla film med min älskling,
Vi hörs i morgon då kommer dagens outfit måndag också :)
Ha det så bra tills dess.

Här får ni en bild på min underbara lillasyster Marielle <3




Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0