go kväll.

hejsan alla sötnosar
jag harinte kunnat skriva idag för jag höll på o höll på att försova mig i morse,
Och sen har jag vart på praktiken och jobbet hela dagen,
Men nu är jag hemma, Jätte skönt!
Är med Barbie och jag sitter och försöker övertala henne om att bli brunett igen,
Efter som hon passa så sjukt mycket bättre i de,
Just nu ser hon bara ut som en uppblåst fjortis..
Sorry gumman men det är sanningen och du vet ju själv att jag säger det till dig hela tiden.
Så varför inte på min blogg?

Nu ska vi ta o gå upp på mitt rum och snacka lite,
Planera hur vi ska göra och vad, Jag håller nämligen på o hjälper henne hur all skit hon håller på med och vart med om,
Inget ni blogg läsare behöver veta vad det är.

Men vi hörs senare eller i morgon.

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0