Går till Ica

Så nu har jag fixat mig lite, prata nyss med min mentor Ewa och sa som det var, att jag inte mår så bra så jag kommer inte, Ska få info om allt sen i stället,
Nu ska jag ta o gå iväg lite snabbt till ICA bara och köpa sofismode och något gott, om jag får i mig något vill säga,
Men de visar sig, annars får jag spara de tills jag mår bättre, Sen ska jag hem igen o lägga mig i soffan eller sängen o kolla på någon typ gammal barn film eller något, Känner mig som ett barn på nytt när jag är sjuk.
Så då kan det ju passa ganska bra,
Blir typ lejonkungen eller nått,
Nej nu ska jag gå, Ha det så bra så hörs vi senare,

Pusss / Cassibus*


Kommentarer
Postat av: Mia

tjusig bild :)

2009-05-17 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0