Fredagkväll.

hej allesammans.
sitter här med datorn i knät och växlar med ögonen mellan tv och datorn.
har vart en ganska lång dag idag tycker jag..
Kändes lite segt på praktiken, Som om tiden stod still eller något.
Men det kan ha o göra med att jag hade så fruktansvärt ont i magen och bara kände att jag ville lägga mig i min säng.
Haddis sa att jag kunde gå hem men tycker det är för mesigt. Så jag kämpa på och försökte se så glad och välmående ut som möjligt.

Just nu sitter jag hemma (hos pappa)
Min syster har ganska nydligen fotat mig.. gick ganska bra.. :)
Och nu sitter jag och väntar på att nästa buss ska gå. eftersom jag missa den som gick 25 över som jag skulle ta.
Men men.


Nu ska jag ta och gå till bussen men vi hörs sen...
ha en trevlig kväll nu om jag inte hinner skriva mer ikväll..

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0