Fika fika fika,

Hej sötisar,
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och stan,
Åkte med Johanna in till stan från jobbet, Och sedan vart det Java där jag vart bjuden på fika idag igen av Jonas,
Fick ett sms av Anders som undra vad jag gjorde och som var på stan så jag bad honom komma dit och sätta sig med oss, Så det gjorde han. Så underbart o träffa honom igen, Min lilla sötunge.. "CASSIBUS LOVES ANDERS"
Efter vi setat där ett tag och haft en trevlig prat stund så vart det dags att gå till bussen,
Och nu sitter jag hemma hos Rickard,
Ska packa ihop mina saker snart och åka hem, Kanske möta upp Barbie också för hon skulle förhoppningsvis med mig hem....

Men ni får hade så bra nu så skriver jag mer sen,

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0