....

Hej alla sötnosar,
Förlåt för att jag inte skriver så mycket längre men ska försöka ändra på det,
Ha bara vart så upptagen med annat och dagarna bara rinner iväg!
Hur som hellst. Igår var jag i alla fall med Barbie, Var och sola, Riktigt skönt faktiskt (i solarium då)
Och kom vi på en ny rolig grej. "Bussluffa" Vi stod och vänta på bussen hem till mig,
När vi sedan helt plötsligt såg lantbussen "213 Västermo" Och vi bestämde oss snabbt från ingenstans att vi skulle med den bussen. När vi satt på bussen tänkte vi först gå av i Gillberga (Där min mamma bor) Men så bestämde vi oss för att åka ut till Stora Sundby och vända och sedan åka tillbaka till stan.
Det gjorde vi. Mycket kul bussresa som jag får säga så, När vi var tillbaka i stan gick vi av i Nyfors.
Och råkade från ingenstans springa på min kära pojkvän som tydligen försökte sälja sin bil. (Han fick den som tur var inte såld) Men vi var med honom en stund och sen skjutsa han hem Barbie och så åkte vi hem till mig och sov där.

Idag så har jag vart på praktiken, hände lite grejer under dagen så fick längre lunch och sen sen liten runda i cityhuset med min praktik chef Ellen :) Sen fick jag sluta redan kl 3. Så då träffa jag Rickard och Flygarn. Mötte upp Mamma och Tommy, fick pengar, Köpte en ny jacka, en sommarklänning (från veromoda) och en rosa/vit randig tröja (Från Gina Tricot) Super snyggt var det :)
Sen träffa jag Totte en stund, Jätte trevligt måste jag säga och kul o se honom igen.
Vi gick till Java och han bjöd mig på te, Sen kom hans kompis Jonas "grek" as trevlig och rolig kille som gjorde oss sälskap, Vi snacka och skratta för fullt och sen vart det dags för Totte att gå till tåget, Så jag satt kvar där med Jonas,
Han bjöd mig på 2 koppar te och vi snacka om allt mellan himmel och jord. Och sen om ett jobb som han tipsa mig om som jag troligtvis ska söka, Lät intressant, ska kolla lite närmre vad det är för att få en klarare bild av det hela, Sen kom i alla fall Rickard och gav mig min hem nyckel, Satt kvar där ett tag med Jonas och sedan vart det dags att åka hem, Åkte hem och packade och nu är jag här hos Rickard.
Så vi ska mysa och kolla lite på film.

Så där ja...! Nu vet ni lite av vad som hänt i alla fall,
I morgon ska jag jobba. Kanske bloggar lite när jag vaknar sen har min praktiks chef Ellen erbjudit sig att skjutsa ut mig till Ärla så jag kan jobba. Riktigt gulligt av henne tycker jag. Kommer kanske inte hinna skriva så mycket på kvällen för jag ska kanske iväg med Jolla o grilla ;)

På fredag ska ni i alla fall få följa med MIG, BARBIE och RICKARD till stockholm,
Vi ska shoppa och köpa löshår ;) HIhi längtar..

Nu ska jag mysa lite med min älskling. Vi hörs senare eller i morgon.


Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0