Dagens extrapuss...

Jaha. Då var det dags att göra sig i ordning för o sova.
Och jag tänkte börja med något som heter dagens extrapuss.
Ger en extra puss till någon som gjort något bra, eller bara vart trevlig mot mig under dagen
Älskling räknas dock inte för han är underbar hela tiden så då är det ju fusk! Så nu vet ni ;)
Men vi hörs som vanligt i morgon,
Då har jag sovmorgon till kl 12,00 och sen så är jag på praktiken fram till kl 19,30 typ.
Hade tänkt att ta en sväng till mamma men blir nog inte så,
Åker nog hem och sover hemma en natt. Kan ju va ganska skönt.

Nog om det, sov så gott och dröm sött.
Pusss / Cassibus*

Dagens extra puss går till Rikard (RMK) - Som för första gången kunde hålla ett helt och ganska långt samtal med mig på msn, Och dessutom var jätte gullig o trevlig! 
Pusss på dig ;) <3 Haha

God Natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0