Cassibus tipsar.

Nu är det så här. Att jag "Cassibus" ÄLSKAR skor. Speciellt klackar,
Och därför vill jag dela med mig lite utav de genom att ge er budget och lyx tips på skor från
min älsklings sida Nelly.com

Lyx  tips.
NAMN: TOGGA GLADIATOR
pris: 1149 :-



Cassibus komenterar: Jag tycker dom är sjukt snygga, Dock lite för dyra för att jag ska köpa dom då jag älskar att shoppa mycket, snyggt men lite billigare,



Budget tips

NAMN: CHRISTIE
pris: 299:-


Cassibus komenterar: Ja, Som ni ser så finns det super snygga billiga skor också, Tycker faktiskt att dessa är snyggare till och med, Och så är dom chockande billiga också 299kr. Inte illa va? Dom vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0