Cassibus shoppar.... IGEN!

Hejsan alla söta,
Hann verkligen inte skriva igår för det vart lite stressigt..
Jobbade, laga mat och kolla på film. Visste ni föresten att det finns en annan Titanic film?!
Visste inte jag, Men jag såg den igår i alla fall och den var ganska bra men inte lika bra som
"orginalet" Som faktiskt inte är någon orginal film då den här som jag såg igår var typ 2 år äldre..

Hur som hellst. Idag har jag vart på praktiken och det har vart lika bra som vanligt.
Lite extra skoj idag efter som vi fick in MASSA nya kläder.. Bland annat ett linne som fanns i f'ärgerna mintgrön, svart och rosa, ganska långa sitter super snyggt o så har dom en liten dragkedja upptill. (kommer bild sen)
Och jag köpte självklart ett rosa ;) super nöjd är jag!
Köpte min studentklänning också idag och så ett diadem med rosett (A) (Cassibus LOVES)
Vart till skolan och köpte nytt busskort för mitt är ju borta och så hämta jag student mössan,
Nu sitter jag hemma hos Rickard och har precis ätit.
Så nu ska jag springa till bussen,
Vi hörs sen...
Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0