Cassibus loves H&M



Nr, 1 & 2 på den här bilden (Rosa bikini) vill jag ha :)
Super söt ju :) <3
Finns den kvar i butik när jag har pengar igen så kommer jag köpa den ;)

Den här klänningen skulle inte vara helt fel i vit heller,
eller vad tycker ni? Rött var också jätte snyggt men vet inte om de skulle passa på mig?!



Ny vår/sommar jacka kanske? Tycker den här var ganska snygg.
Påminner om den jag har fast den här var lite snyggare, Den här hade större fickor och högre krage annars är den densamma som den jag redan har :)
Fin va?


Kom också på att mamma har massa rabatter på H&M så kanske ska be henne beställa hem lite snyggt åt mig så jag kan ge henne pengar sen..

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0