Blondiner.... Suck på er!

Dagens ämne vart blondiner,
Och jag måste bara säga att jag i stortsätt hatar dom (inte alla) Men de flesta.
Okej det är inge fel på färgen blond. Men på deras sätt att beté sig.
Jag stör mig så grymt på de. Tjejer som blonderar sig för att dom tror att dom blir snyggare, (brunetter kan va sjukt mycket snyggare) Visste ni föresten att den blonda hårfärgen från början är ett genetiskt fel?! Och det är faktiskt sant.
Från allra första början så hade människan mörkt hår, MEN så en dag så födde en kvinna en unge som växte upp och blev blond, Och där ifrån börjad folk tycka att det var så annorlunda och på så sätt vackert. Och "förökade" sig då med denna,
Men nu är det inte de jag vill prata om. Det jag vill komma fram till är att så många tjejer blonderar sig och sen medvetet "spelar" tröga och sen skyller på sin blonda hårfärg i vissa sammanhang. TEJER!!! Trögheten har faktiskt inte med hårfärgen att göra utan det är något ni "blondiner" har fått för er och då medvetet eller omedvetet börjar beté er som om ni vore hur tröga som hellst.
Sen de här med att blondiner har roligare är också bara bullshit,
Det där handlar bara om att ni blir mer självsäkra. För att ni ofta är brunetter från börjar och känner er osäkra och fula,
Då vill ni har mer uppmärksamhet och känna er snygga, Och vad gör ni då? Jo blonderar er, Och tror att det blir bättre, Och det kanske de blir men har ni tänkt på att det bara har med era ljusa små hårstrån på skallen o göra,
Och viste ni att killar reagerar mer seriöst på en brunett än en blondin.
Blondiner blir tyvärr bara objekt (oftast) Sen verkar ni tro att ni är sååå snygga så ni kan beté er hur som hellst mot folk och ändå bli accepterade, Men så är det inte!


Nej nu orkar jag inte skriva mer, Ska äta snart.
Men skriver mer sen..
Hoppas inte allt för många tog illa upp.. För jag menar inte alla. Utan bara dom som tror dom är bättre bara för dom är blonda, Har själv vart blond en gång i tiden (men är egentligen brunett) och jag ångrar det iband men ändå inte.
Jag betedde mig inte mer som en diva då än nu, Och tyckte verkligen inte jag var snyggare,
Tycker jag är mycket snyggare som brunett! Och jag vet att jag är det också!
Och vad är egentligen hetare på stranden än en brunett med snygga bränna och stora vackra ögon och självklart en snygg kropp också?

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jaag är blond då :(

jg är störd vilken hårfärg jag än har ?

2009-05-06 @ 22:11:58
Postat av: Milla

Jag håller faktist med dig där. Allt de där går bara till överdrift. Så klart har jag inga fördommar mot blondiner, men ibland blir de bara för mycket.

2009-05-06 @ 22:17:28
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heyluuu :D haha vill du se världens längsta och minsta vovvsing i världen? kika gärna förbi mig och titta på dem söta bilderna, lämna någon kommentar när du endå har vägarna förbi!



take care tjejen :D

2009-05-07 @ 02:04:20
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: Fia

Men vad är det jag läser? Jag är värsta blond som du vet och jag bleker mitt hår för JA det är snyggt. och Ja som blondin får man vara trög och då har man det genast mycket roligare :)

fast jag håller med endel blondiner är överdrivna =)

och nej det är inte alltid kul att bli kallad dels efter sin hårfärg och samt dömd, för jag kan vara lika seriös som oseriös, lika trög som smart !



hade inte du kul som blondin ? :D



Puss på dig bruno

2009-05-07 @ 07:54:07
URL: http://skinande.blogg.se/
Postat av: amelie

Jag har övergått till brunett igen , det är mycket snyggare enligt min mening.. men jag har nästan adrig varigt knall blond heller.. sist hade jag mörka slingor i men nu är jag mörk brun, så skönt.



Föresten fin blogg ;)

2009-05-07 @ 15:12:54
URL: http://amliesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag fått nog av denna blogg, gick snabbt! Det här inlägget vart bara för mycket..

2009-05-07 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0