09-05-12 god morgon

God morgon sötisar,
Blir att vara hemma idag igen mår fortfarande skit dåligt.
I morse fick jag i alla fall i mig lite frukorst. dock inte mycket bara lite te och juice och några tuggor från min macka, 

Gjorde i ordning en stor kopp te ett glas juice och 2 mackor, var helt skakig och jätte hungrig men mådde illa på samma gång, tänkte att jag måste äta, fixa i ordning frukosten och börja äta, efter några tuggor tog de stopp.
Fick slänga en och en halv macka. BRA CASSIBUS.. Nej.!
Ska ju på studentmöte senare idag. Får se hur jag mår och om jag orkar de, Men ska försöka,
Ska försöka att inte tänka på att jag mår dåligt för då kanske jag blir frisk, Haha vad vet jag?! Men jag måste och VILL till praktiken i morgon. Då tänker jag gå hur jag än mår,
Och i morgon kväll blir det bio med Rickards pappa o mamma, hans lilla syster Rosie och hennes pojkvän och så jag och Rickard :) Skoj skoj :) Vi ska se premiären av "änglar och demoner" eller vad den nu heter :)


´Min frukost som bara vart halv äten!
Saknade veckas "Sofis mode" ska nog krypa iväg till ica och köpa den,
Det är ju varje veckas måste!

Men just nu ska jag försöka fixa mig så jag kan se någe som när bra ut om jag ska gå på studentmötet.
Hörs sen,

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0