Orkar inte skriva...

Haha som ni kanske märkt så orkar jag inte skriva så mycket längre. De kommer i perioder. Men men. Så är det med allt jag gör.
Har i alla fall fått reda på att min förra häste Eliza är till salu IGEN.. och det kändes inte så kul o få veta det. Men jag har blivit erbjuden att köpa tillbaka henne på avbetalning, Ska bara kolla om jag kommer ha råd med det. vilket jag inte tror jag kommer ha. Usch känns så jobbigt för det är en så speciell häst och det är inte lätt och hitta någon som verkligen kan rida henne då hon är ganska svår. Men hoppas hon som äger henne nu hittar någon riktigt bra person som hon får stanna hos. Usch sitter bara och gråter just nu, önska det fanns något jag kunde göra.

För övrigt så sitter jag just nu hemma hos Rickard. Han flytta in i sin lägenhet i fredags och jag har fortsatti bo hos honom sen dess, men i morgon flyttar jag och pappa in i radhuslägenheten i Stenby. Längtar såå. det ska bli så kul.
Och sen har jag svarat på ett varmblod som dom behöver hjälp att utbilda och rida till. Dom verkade intresserad så kanske kommer få en liten tillridnings häst här framöver.. Bara för skojsskull liksom. Älskar ju att jobba med hästar så hoppas verkligen på det här.
men men nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver mer sen. kommer troligen börja blogg mer igen när jag flyttat och fått ordning på allt.

'Ha det så bra. puss o kram / Cassi *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0