Min dag än så länge!

Tjoho... Nu är jag med älskling hemma hos Patrik....

Har vart på stan och solat lite, sen vart det sminkning på Make up store.
Vart en lite sotig sminkning med svart och lila. As coolt ;)
Känns dock lite ovanligt. Jag brukar ju liksom aldrig ha så mycket smink. Men de vart en ny upplevelse. Folk glodde som bara den när jag gick på stan efteråt. Träffade Rober och Mia, Så jag följde med dom och kolla på när dem åt... Vart ganska hungrig då men jag ska inte äta skräpmat.. Eller ska försöka att inte göra de iaf.. Sen hur det går det vet man ju aldrig..

Men nu till kvällen. Som ser helt döööd ut för min del.. Usch jag som är sjukt jävla party sugen.
Och så var jag så klantig och glömde både vin och legget hemma :( Fan!!

Aja jag orkar inte skriva mer. får väl se om jag skriver senare. Beror på vart jag befinner mig!

Ha det bra...

Ps. Va helt underbart att få träffa älskling igen..
Älskar dig Rickard <3


//Cassi *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0