Feest...

Jaha då sitter man hemma hos Patrik då, Han har födelsedags fest.., Och varför sitter jag här då undrar ni!?
Jo för att jag inte har tillgång till någon annan dator. Sitter här och dricker mitt jävla vin. Kunde ju önskat att det va något annat men jag får nöja mig med det. Senar blir det Lotus. Hoppas de blir kul. Men det tror jag nog. Fia kommer väl vara där hoppas jag. Och med min lilla blondie så är allt kul!! ;)

för övrigt så har jag jobbat ídag. stressa sönder kan jag ju säga. Mocka 19 boxar gjorde 42 höpåsar och 63 foder burkar.. på 4 timmar. brukar ta närmare 7 för mig! Höhö..
och så är det ju 1 månad med älskling idag också... Känns ynkligt men mer blir de.. hoppas jag!?
Trivs så sjukt bra med honom och jag älskar honom JÄTTE mycket.

Nej nu ska jag inte sitta här mer.
Puss på er* hejdå

//Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0