Dan före dan..

Tisdag kväll nu, Har inte hänt så mycket idag, Har näst intill bara setat här hela dagen. Ganska tråkigt måste jag säga. Men sprang iväg till Ica lite snabbt förut och unna mig en bit choklad en cola och en SOLO tidning..
Älskar SOLO. Finns det någon bättre tidning? Inte vad jag kan hitta i alla fall. Har köppt lite olika Tidningar men har under alla år alltid tyckt om SOLO mest. Sofismode tycker jag också om och köper den så ofta jag kommer ihåg. Men SOLO är den som står först på inköps listan varje måndad.
Den här månaden har jag lite mer på inköpslistan för en gångs skull. Ska köpa ett par Svarta rosörhängen från Vero Moda, En Grå T-shirt  och ett par svarta vantar  blir det också. Sen måste jag se till och köpa nytt busskort också och lägga undan pengar iaf det skulle bli någon kryssning med Rickards föräldrar. Hoppas Hoppas.

Men nu då?! Jo nu är det dan för dan (då jag flyttar till pappa) Ska bli så skönt o få bo hos honom igen.
Har inte bott hos honom sen jag var liten och dom senaste åren har jag bara sovit hos honom 2-3 ggr per år och inte alls träffat honom så mycket. Men nu är jag så lycklig så ni anar inte.
 Måste se till så att jag inte glömmer bort min kära mamma också och resterande av familjen. Älskar min familj väldigt mycket men har aldrig riktigt känt att jag fått någon lugn och ro hemma hos mamma, Har alltid vart massa tjat och tjaffs och massa liv hela tiden bland alla ungar.
Så blir skönt o komma bort från det. Men har ju vart borta från de i stortsätt hela tiden sen i oktober.
Har bott hos massa kompisar och dom senaste 3 månaderna så har jag bott hos Rickard.
Och jag har tyckt det varit jätte skönt även om de blivit en del små tjaffs senaste tiden och vi har gått varandra på nerverna en hel del. Men de är väl så de flesta förhållanden är. Men nu tror jag allt kommer bli mycket bättre
( även om de redan är bra ) men tror inte vi kommer tjaffsa lika mycket som innan,
utan vi lär ju uppskatta varandras närhet mycket mer.
Med andra ord, Jag tror att det bästa kommer bli ännu bättre..

Men nu ska jag lägga mig och läsa lite SOLO vi hörs och ses lite senare kanske.



Puss på alla söta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0