Wihooo..

Nickie ringde mig nyss.
Han va lite små sur för att jag hade skrivit till hans mamma på facebook (Hon hatar mig)
Och har gjort de ända sen jag och Nickie var tillsammns (3 år sedan)
Men hur som hellst så undra han om jag ville följa med till Norrköping den 25e..
Och det är väl klart att jag vill!
Vad vi ska göra där fatta jag inte riktigt men tror han skulle tatuera sig (igen)
Onödigt säger jag! Han har ju redan hela kroppen full... Men han gör väl som han vill..
Så länge han inte tatuerar sig i ansiktet bara för då jävlar!! ;)
Hahaha..
Nej nu ska jag sparka ut Bell-Bell och Fia och sen springa iväg en snabbis o stänga på veromoda.
Hörs senare!

Pusss / Cassibus*




Nickiepickie <3  Miss you Darling!! Den 25e.. då jävlar!! ;) haha en hel dag med dig!
UNDERBART!!! <3



Bara för jag är sååå söööt ;) <3 Love me!!!

Kommentarer
Postat av: Barbie

SUPER FIN

2009-06-15 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0