trött..

Jag har verkligen inte orkat skriva alls, Har känt mig lite nere och vill inte det ska gå ut över er.
Vad sakern gäller angår inte er men nu vet ni, Mycket tankar om studenten och vad som händer efter i alla fall. osv.
Men har börjat att försöka se ljust på det nu,

Tänkte berätta lite om helgen,
i fredags var jag på praktiken och fick vara med och stänga, Köpte lite kläder, ett par Jeans 3 boleros en t-shirt och ett linne,  köpte en ny liten råtta också som fått namnet Angel, (Bild kommer när jag har tid o ta en)
Åkte med Rickard och Bell-Bell hem till mamma, Grilla och myste lite, Jag och Rickard som i ridlägerstugen.
Trångt men mysigt!

Lördagen: Barbie dök aldrig upp som hon skulle så Jag, Marielle och Bell-Bell fick åka traktor rally själva!
Och det är inte så töntigt som det låter,
Det är jätte mysigt. Kan ju beskriva lite snabbt, (det kommer veterantraktorer från lite överallt i sverige. drygt 250 traktorer och nästan alla har släp efter sig, Och på ett sånt bäddar man med madrasser kuddar och täcken, sen tar man på sig tex en bikini och sen lite sololja och packar med sig lite fika, Sen ligger man på det där flaket och åker runt hela dagen på massa lantvägar och solar)

På söndagen var jag iväg med mormor till stenkvista och skulle sälja lite hästsaker på en marknad. Men det gick inte alls bra, Mormor fick lite sålt men jag fick inget sålt alls.
Så vi packa ihop sen kom mamma och Tommy och vi åkte till mitt jobb för jag ville visa dom hur jag jobbar och alla hästar! På eftermiddagen/Kvällen så kom Tomas till Mormor och Adde (Addes son) Och vi snacka om lite allt möjligt och sola lite, Sen kom Rickard ut och vi sola och bada sen gick vi hem till mamma och åt mat och sen kolla vi på Twilihgt (stavning) Och jag måste säga att det är den bästa film jag sätt, Jag är helt kär i den filmen.
På kvällen åkte vi hem till Rickard och städa sen sov vi..

Kan ju ta måndagen när jag ändå är igång..
Då var jag på praktiken mellan halv 1 och kvart över 7, super kul som vanligt, kände mig dock väldigt hängig och trött..
Efter det så gick jag och fika med Jonas, och det var lika trevligt som vanligt!
Efter det så gick jag hem till Rickard och gjorde nästan inget alls, Satt vid datorn bara och sen vart de väl inte så mycket mer, kände mig fortfarande super trött, tänkte gå o lägga mig så gick ut o tog en cigg och när jag kom in så rammla jag bara ihop och Rickard fick bära mig till sängen, Vart helt borta. Allt vart bara svart. Fatta inte alls vad som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0