Trallala..

Hejsan alla sötnosar,
Har vart på Tuna Park idag med min älskade pappa,
Köpte 3 par nya skor, ett röd/vit randigt linne och en tyg grå/lila.. (kommer inte ihog vilken färg) bolero som jag ska ha över klänningen i morgon för att hålla mig lite varm,

Efter det så åkte jag hem till Rickard en stund och sedan gick jag ner på stan,
Där hämta Adde Rydberg mig och några till och sedan åkte vi till flaket som vi i denna kyla har hållt på med i timmar,
USCH! Glömde ta på mig en tjock tröja så hade bara min tunna sommar jacka och ett linne under de,
Höll på o frysa ihjäl.

Men nu sitter jag här hemma hos Rickard,
Tänkte snart gå ner till stan, (det är ju RIX FM FESTIVAL)  haha kanske inte så kul men Peter ska komma och Nick är redan där någon stans så då får jag träffa dom.. Skoj skoj.
Nick har även lovat mig att han ska komma på mitt utspring i morgon. HIHI ;)

Nää.. nu ska jag fixa till mig lite och kila ner på stan.
Vi hörs kanske senare eller i morgon om ni har tur!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0