Tisdag!

God morgon alla sötnosar,
Vaknade för typ 2 timmar sen.. Har setat ett bra tag och kollat efter billiga resor till Bulgarien. och just nu så har jag precis duschat och så har jag packat lite,
För jag tänkte åka till Nyköping redan idag! Känner att jag behöver lite semester och sen vill jag kunna umgås lite med Nickie också :)

För övrigt så mår jag lite sisådär idag, Känner mig trött och lite små krasslig.
Var ju iof och badade igår. Det var super skoj men var inte i vattnet så länge och när jag kom upp så tog det säkert en timme innan jag bytte om till varma kläder, så jag börjar nog bli lite förskyld :(
Men men sånt är livet, specielt när man inte är försiktig!

Nu ska jag äta något.
Hörs sen!


Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0