The Sims 2... o lite annat

Hejsan sötnosar. kl är nu straxt efter 11 på kvällen och jag har setat i si så där lite över 3 timmar och spelat The sims 2..
Köpte de idag! Tänkte köpa 3an först men var inte hels säker på om de skulle funka på Rickards dator så jag nöjer mig med detta så länge!

Köpte även en färg glad strandväska och en T-shirt!
Bilder kommer kanske i morgon!
vet att jag lovar er en massa bilder hela tiden och att dom aldrig kommer man jag är för lat helt enkelt och så har jag faktiskt mycket annat att göra.
Ska bara komma ur min lilla svacka här nu, Får se hur lång tid det tar.?! Sen tänker jag börja blogga mer på allvar!
Var in en sväng på Veromoda idag och fick veta att jag ska få jobba den 22a också :)
Lycklig jag blir!
Känns helt tomt att inte gå dit varje dag längre! får nästan panik!
Men vad gör man? Får njuta av dom timmar som jag får vara där istället!

Nu hade jag tänkt att laga lite tacos.. Vet att klockan är snart NATT men jag är skit hungrig och har inte kunnat slita mig från The sims sen jag kom hem!

Kanske skriver ett inlägg innan jag ska sova!

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0