STUDENTEN 2009 !!! ;)

Tjoho alla sötnosar,
Vem tror ni tog studenten idag? (Lördag) Joo.. JAAAG ;) och många andra förståss.
Var en upplevelsen ska jag säga för er som inte gjort det än! Skit kul trotts att jag vart nykter hela dagen.
Men så går de när man inte förbereder sig! Men är glad för de ändå, skulle ju aldrig orka vara bakis i morgon,
Och vill verkligen inte veta hur ont jag skulle haft i fötterna i morgon om jag fortsatti o festa och dricka osv..
Hade ont som fan när jag gick av flaket och kunde inte gå, Så hade jag druktit o festat ikväll så hade jag pga alkohol inte känt av att de gjorde ont och då skulle jag få ännu ondare i morgon när jag vaknar. Och de vill vi ju inte!?

Hur som hellst, Bilder kommer i morgon eller på måndag,
Kanske lyckas ta kort på mina nya kläder o skor också?!

Fick massa fint idag,
* En rosa kamera av Pappa <3 TACK ÄLSKADE PAPPA
* Ett jätte fint armband i silver av Älskling <3 TACK MIN ÄLSKADE ÄLSKLING
* Present kort på Ginatricot av Bell-Bell o hennes familj. - TACK UNDERBARAINGAR <3
* PENGAR AV, Gamelmormor, Mormor, och Farbror <3

* Super fint halsband av Morbor Pierre, Ullrika, Sanna och Thess <3 - TACK ÄLSKADE NI <3

* Presentkort på arkens av Mamma & Tommy o alla syskon?! Så att jag kan köpa massa mat o grejs till mina små älskade råttor <3 - TACK MIN ÄLSKADE FAMILY <3 Verkligen väl behövligt eftersom jag är dålig på att hålla i mina pengar och då kanske glömmer bort o köpa mat till min tjejor! <3

Nu orkar jag inte rabbla upp mer, Fått blommor och choklad o så utav alla andra underbaringar <3
TACK SÅ MYCKET ALLIHOPA, OCH TACK FÖR ATT NI KOM OCH FIRA MIN STORA DAG MED MIG!


Mamma,Pappa,Tommy,Marre,Emilia,Angelina,Jordan,Bell-Bell,Ebba,Mormor,Adde,Tomas,Pierre,Ullis,Sanna,Thess,Rickards mamma & pappa, Rickard,Jonas,Ellen,Christer,
Med flera! (Står still i huvet på mig nu så kommer inte ihåg alla men tror det var alla som kom o fika i alla fall, Säg till om jag glömt någon)

Nu ska jag ta och mysa med älskling för det är sista natten innan vi ska vara ifrån varandra i en hel vecka,
Men vi hörs som vanligt i morgon. Blir nog dåligt med inlägg då men sen kommer en ny vecka och nya tag!
Och som ni vet ett nytt liv för mig  -Ung, Dum & Arbetslös! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0