Stan med syster!

Sitter just nu och väntar på att min älskade lilla syster Marielle ska ringa och tala om när hon kommer in till stan.
Blir väl att ta en liten runda här och sen åka till Tuna Park. Kanske ta en fika eller något!
Har present kort kvar att förbruka så ska väl göra de också hade jag tänkt!

Sitter och försöker komma på vad jag ska göra den här vecka.

Här har ni en bas lista på vad som händer varje dag denna vecka för min del!


Idag (tisdag) - Träffa Marielle och gå på stan, Kvällen är inte planerad än men hoppas på grillning!

Onsdag - Jobba 14,00 - 19,15 på Veromoda ;) Vad som händer innan o efter har jag ingen aning om!

Torsdag - Åka ut en sväng till Ärla mellan 14,00 och 17,00 efter det. Ingen aning! Kanske ska tjata på Nick om att få komma till honom en kväll.

Fredag - Tänkte att jag skulle ta och åka till Norrköping och byta mina jävla skor! Kanske ge dom en redig utskällning också. Tycker faktiskt att man bara ska ha höger skor eller bara vänster skor ute i butiken för o slippa sådanna misstag!
På kvällen blir det grillning i Rothovsparken.. Någon som ska med?

Lördag - Ingen aning än så länge men hoppas på att få jobba lite! Fest på kvällen kankse?! Någon som vet något!?

Söndag - Om det är som det brukar så ska jag jobba mellan 14,00 och 17,00.. Om inte... Så ska jag! Hmm.. SOVA!

Jaja.. Jag vet att ni kanske inte direkt bryr er om vad jag gör och inte gör men har man tråkit så har man..
Kändes bra att skriva den här listan!

För övrigt känner jag mig jätte snäll idag så jag tänker bjuda min syster på en räkmacka!....
HAHAHA.. Nej men sist hon inte hade pengar kvar så var det lilla jag som satt o moffa mitt framför näsan på henne!
Stackare. (Var sur då och då är jag snål som en gris) Sorry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0