sola?

Sitter och funderar på om jag ska ta och gå iväg o sola lite?
Bäst o passa på nu när man har en solning kvar på solkortet och det bara är två dagar kvar till studenten!!!
Kommer ju vara dåligt väder både idag och i morgon så kan ju inte sola ute heller,
Är dock lite osäker på om jag verkligen vågar ställa mig i stå solariumet igen.
Tänk om jag svimmar igen?! Det var så pinsamt.

Hur som hellts så ska jag i alla fall försöka städa upp lite här och sen fixa till mig lite innan jag går till praktiken,
Min sista praktik dag.. :( Känns jätte hemskt! Vill inte att den här dagen ska ta slut!
Men är glad att jag får hoppa in och jobb extra ibland,
Men det är ju ändå inte samma sak, Nu har jag ju vart där nästar varje dag sen vecka 10,
Och vad är det för vecka nu? 23 eller? Har ingen koll... :P


Gammal bild... men jag har inte tillgång till kameran då jag inte vart hemma på en vecka och inte vart på blogghumör innan..
Men ska hem ikväll eller i morgon. Och försöka fota lite om jag orkar.

Nu ska jag äta lite till..
Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0