Ska tatuera mig!

Hej alla sötnosar. Hoppas ni mår bra!
Skit bra med mig i alla fall.. Sitter och väntar på att klockan ska bli 21,00..
Då ska jag hem till en viss person och kolla på film..
Drar nog med mig vinflaskan också..
Känner verkligen för att dricka vin ikväll..

Btw. Igår var det midsommar och jag var på bröllop. (min morbror Nicklas gifte sig)
Dom var jätte fina. Och jag hade skit skoj. Drack hur mycket som hellst och spydde som en räv!
Gjorde också ett video inlägg som jag fick för mig att jag skulle lägga ut här.
Men nu när jag kollat på den så ändra jag mig!
Jag var verkligen äckligt full, Och äckligt DRYG!
Och jag ville inte att mina läsare ska få se sånna sidor hos mig!

Hur som hellst. Till er som inte redan vet så ska jag till mitt EX Niklas på onsdag! Som bor i Nyköping.
Ska sova över där och på torsdag ska vi till Norrköping för han ska tatuera sig.. (Igen)
Han själv är ju "Tatuerare" Eller vad man nu brukar kalla det för när man tatuerar folk?
Och han har nu i många år lovat mig en tatuering (gratis så klart) Så han fråga mig här om dagen om vi inte skulle ta den på onsdag när jag ändå är där!?
Så nu gått folk... Så SKA jag TATUERA MIG! :O
Kommer göra så jävla ont. Och det kommer ta ca 40 minuter! AJ.. Jag kommer dö.....!!!
Men bättre o få de gjort i alla fall..

Nu ska jag spela lite The Sims 2 innan jag går.
Hörs senare.
Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0