Sista dagen.

Då var jag hemma hos Rickard igen då,
Han håller på o fixar med kyckling klubbor o nå stripps till ;) *MUMS*
Nu har jag haft min sista praktik timme på Vero Moda, Så det här var alltså sista dagen,
Men jag ska få jobba lite extra i sommar ;) wiihuu.. över lycklig är jag!
Som jag sa igår så fick jag ju present kort av dom, Och det använde jag idag!
Det vart en ljusgul tröja/tunika lite slappare modellen, ett vitt/grönt randigt linne, Skit snyggt!
Och 2 par trosor, Tänkte att jag måste ju också prova så jag verkligen vet att dom är super sköna som jag säger när jag tipsar dom om de, ( 3 trosor för 120 kr) Och självklart var dom gudomligt sköna! Love it! Så det blir nog fler sånna i framtiden. De är typ nästan som boxer trosor med sån där resår kant upptill, Finns i alla möjliga färger och mönster,
Jag köpte ett par helfärgade corall och ett par svarta med lila resår och röda mönster, SNYGGT ;)

Men NU. Ska jag äta mat och kolla film med min älskling,
Det blir.....



P.S. I Love You ;)

Mys pys va?

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0