Nervösa tankar!



Sitter verkligen och är jätte nervös för o tatuera mig,
Har velat gjort den i 3 år nu men det har aldrig blivit av,
Och jag har vart 100% säker på att jag vill göra den.
Okej vist jag kanske ändrar mig när jag är äldre.
Okej?! O mer då? Jag kommer ju inte ens se den.
Så ångrar jag mig då så kommer jag ju ändå inte lida av att den sitter där.
Och varför skulle jag ångra att jag tatuerat in mitt eget namn?
Nu är jag däremot väldigt nervös för att jag ska ångra mig eller fega ur..
Men jag SKA göra den.. För jag har vart så säker. SÅ länge nu så nu tänker jag fan inte backa!

Men det kommer göra ont.
Frågan är bara hur ont och vilken typ av smärta.
Någon som kan förklara för mig?
Jag är ju väldigt känslig! Tur nog att jag inte kommer se något i alla fall!
Haha för då lär jag väl döö.. Så fjantig som jag är!

Vart dock lite skrämd igår när Tim sa att man inte får bada på 5 veckor och inte vara i solen med den?!
Men skicka sms till Nickie och han har ju utbildning så litar ju mer på honom!
Och han sa bara 2 veckor :)



Nej ju har jag inte tid med det här.
Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska helst inte vara i solen med tatueringen alls, eftersom den kan "blekas" då. Ha en hög solskyddsfaktor så är tatueringen finare och håller färgen. Sen ska du helst inte bada med tatueringen på 3-4 veckor. Och har du otur har inte tatueringen läkt på 2 veckor så vänta med sol och bad! När jag tatuerade ryggen väntade jag med att bada och sola i ca 4 veckor. Och solarium solar jag inte alls längre! För den förstör den fina färgen, så jag blev tvungen att fylla i den igen efter 2 år..

2009-06-25 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0