Midsommar/bröllop...

Här kommer lite bilder från midsommar/bröllopet...

(observera att jag var ruggit full så det vart inte så många bra bilder)


Vi kan ju börja med min underbara morbror Nicklas :)
Grattis till ert fina bröllop och tack för att jag fick komma <3




Min pojkvän står och byter skor eller något?!
Har inte ens minne av att jag tog den här bilden! BRA CASSI!!!!



 Vackra Alexandra <3



Någon som jag följde efter,
(trodde det var morfar Tommy men det var de ju inte)




Alexandra igen :) <3 Så fin såå...





Ida & Kim PUSSAS :$ HIHI...




Lite suddig bild på Angelina & Jordan...
Stora syster ÄLSKAR ER <3


Lite dålig bild från fest lokalen där vi var,
Men ganska mycket folk var det i alla fall..
Och fruktansvärt kul! (av det jag kommer ihåg i alla fall)


Nej nu hade jag inte så mycket bilder, Alla andra vart så suddiga så man såg inte.
Hade en film också, Där jag försöker ta kort på Alexandra men glömde bort i byta från film till kamera.
Så men ser hur hon står helt stilla i sin pose och jag svär över att kamran inte funkar.
Ganska kul faktiskt. Får se om jag tänker lägga upp den sen eller inte!

Kanske, Kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0