Måndag 15/6

hellu alla små sötnissar ;)
Sitter här och försöker fördriva tiden lite!
Ska alldeles snart gå till Veromoda och få jobba min första dag (A)
Skit kul ska det bli.
Fast det är kanske ingen större skillnad än hur praktiken var men kanske lite,
Har ju lite större krav på mig nu. Men det ska nog gå super bra!
Får se vad som händer ikväll.
Var ju och hyrde lite filmer igår som vi får ha i 4 dagar så tänkte ta o kolla lite på dom kanske!
Och självklart mysa med Rickard.

Igår så vart det ju inget inlägg. Låg och sov ganska länge eftersom jag kom hem kl 6 på morgonen efter att jag hade vart och kollat film & druckit öl hos en viss person..
Vem det var tänker jag då inte avslöja i min lilla blogg. Kan ju lätt bli lite snack då!
Och väldigt onödigt snack för den delen också..
Men hur som hellst. Jag kom hem till Rickard runt kl 6 på morgonen sov till kanske 12,
Sen skjutsa Rickard ut mig till Ärla och var med mig där tills det var dags att åka hem.
När vi kom hem så duscha jag och sen somna jag i soffan,
Vakna av att jag hade jätte ont i magen och var jätte sugen på MAT.
Så vi fixa till oss och åkte och käka på MING.. SUPER GOTT ;)
*MUMS*

Nu tänker jag fixa till mig och sen springa iväg till veromoda..
Hörs senare.

Pusss / Cassibus*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0