Lördag!

Hejsan alla sötnosar,
Dålig uppdatering dom senaste dagarna eftersom jag inte haft tillgång till dator så mycket.
Men det ska jag försöka ändra på nu.

Just nu kom jag precis hem från jobbet.
Har fått massa mer tider i sommar så i augusti blir de en del pengar ;)
Äntligen!

Tatueringen håller på o läker nu, Smörjer in den med Helosan 3 ggr om dagen, och så får jag ju inte va med de i solen eller bada på 2 veckor :) Men det går ju fort ellerhur?!
Tycker den ser jätte läskig ut nu när jag har smörjt in den för de tar så lång tid för tatueringen att dra åt sig all salva så de blir som vita små klumpar på den! USCH.. Men om 2 veckor behöver jag ju inte smörja längre.
Bara med solkräm så den inte bleks när jag solar!
För övrigt så är jag JÄTTE nöjd med den! Den är super fin!
Tack Niklas <3

Bild kommer någon annan gång, orkar inte rota igenom mina väskor för o hitta kameran just nu!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0