Jinnie <3

Usch, Sitter här och har gråtit jätte länge, Trodde min råtta Jinnie skulle dö,
Hon andades jätte fort och hade blod runt ögonen och orka knappt röra sig,
Så jag har setat med henne i soffan och hon har sovit innanför min tröja jätte länge!
Min lilla älskling <3
Men så bad jag Rickard kolla på datorn och söka efter sjukdommar hos tamråttor och så hitta han,
Och hon är troligtvis förkyld för dom kan vara känsliga mot drag och Rickard glömde stänga fönstret igår så i morse var det jätte kallt i köket där dom har sin bur, och det röda runt ögonen är tydligen typ som tårar (dom blir röda när dom kommer i kontakt med luft)
Så jag hoppas verkligen att hon blir frisk nu, För hon får INTE dö ifrån mig då blir jag helt förstörd,
Och ni undrar kanske hur man kan älska en råtta så mycket men hon betyder så sjukt mycket för mig,
Världens gulligaste och snällaste, Hon har vart min tröst hela tiden när jag vart ledsen eller mått dåligt, blir alltid så glad när jag ser henne, går inte o beskriva men jag älskar henne så otroligt mycket!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bara EN råtta?

Och råttor kan få sådär ifall det är drag, dom är väldigt känsliga för just drag, liksom alla djur är.(och människor).. Hoppas din råtta mår bättre snart! Vart köpte du den föresten? För på zooaffärerna vet man inte vad man får, kan lika gärna vara en sjuk råtta. Eller en gammal..

2009-06-03 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0