Inte bra!

Jaha. Då sitter jag hemma hos Rickard nu då, Sandra är här och slingar håret på honom (hon är frisör)
Så nu kommer Rickard ha blonda slingor i hela håret. SUPER SNYGGT kommer det bli,

Men nu till MIG!
För drygt 3 timmar sen så var jag iväg en sväng till sol city i stan och skulle sola,
Tog ståsolariumet som vanligt, Hoppa in i den och började sola,
När jag njöt som mest av min underbara solstund så börja jag känna mig lite yr,
Men sen så gick det över ganska snabbt. Men inte långt efter det så smällde det bara till i huvet på mig och allt vart svart!
Kände bara hur jag föll ut genom dörren och ner på golvet (tur jag stod upp och inte låg i en sån där solsäng för då hade jag nog dött eller något) Men hur som hellst så hade jag iaf precis kollat hur mycket tid det var kvar och det var lite mer än 5 minuter kvar, Men jag ramla ner på golvet och låg där, Kunde inte röra mig, Var helt borta och sen efter ett tag hörde jag att det börja pipa i solariumet (nedräkning till avstängningen) Och sen stängdes den av.
Tänkte att jag måste resa på mig och komma ut där ifrån, Ställde mig upp men då vart de svart igen och jag började svettas som bara den så satte mig ner på en stol och fick sakta men säkert på mig mina kläder och kunde ta mig ut därifrån. Talade om för hon som jobbade att jag behövde lägga mig på soffan för jag hade svimmat.
Hann knappt lägga mig ner innan jag kände att jag va på väg o spy, Så bad henne hålla koll på mina saker sen skynda jag bara ner för trappen och in på toaletten. Hann knappt in där innan jag börja spy som en gris. USCH så äckligt och pinsamt. När jag var klar så gick jag upp och drack vatten och sen la jag mig ner igen på soffan.
Kollade klockan och tänkte shit jag måste skynda hem till Rickard och fixa mig innan praktiken,
Tog bussen hem till honom och när jag kom in va jag på väg o spy igen men lyckades hålla kvar, där emot så ramla jag bara ihop när jag skulle lägga mig ner, låg en stund och sen så ringde jag Ellen och berätta vad som hänt, Fråga om jag kunde komma och bara vara med och stänga lite snabbt men hon tycket jag skulle stanna kvar hemma och att vi skulle ta det en annan dag,
Just nu sitter jag i alla fall här och dricker lite cola som Rickard köpte till mig,
Sandra håller på o duschar ur färgen ur Rickards hår,
Ni skulle bara sett så rolig han såg ut med den där slingmössan  på huvet..
Som en riktigt bebis. Hahaha!!!

Nej nu ska jag hitta på annat,
Ha det så bra så ses vi i morgon
(Då ska jag bli bjuden på mat av verotjejerna) ;)



Hmm.. Undrar var min tunika är?! Marielle????

Kommentarer
Postat av: NADJA - MEN KALLAS BARBIE

Söt :)

2009-06-02 @ 19:39:07
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

ööö jag har inte tagit den, har ju inte ens lånat den :O :O :O

2009-06-03 @ 13:44:42
Postat av: marielle eriksson

ööö jag har inte tagit den, har ju inte ens lånat den :O :O :O

2009-06-03 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0